آخرین کریسمس – جرج مایکل

فرستاده شده: دسامبر 25, 2009 توسط نیک در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها: , , , , ,

آهنگ کریسمس قبلی کاری از جرج مایکل . (در قالب گروه Wham)

کریسمس قبلی من قلبم را به تو دادم
ولی خیلی زود تو اون رو دور انداختی
امسال برای جلوگیری از  جریحه دار شدنش اون رو به یک شخص خاص خواهم داد

یکبار ضربه خوردم و برای همین از تو فاصله گرفتم اما تو چشمان من را در دامت انداختی
به من بگو عزیزکم من رو میشناسی؟
خب یک سال شده و من رو سورپرایز نکرده
پیام کریسمس مبارک را با پیغام دوستت دارم (با تمام وجود) برایت فرستادم
حالا میفهمم چقدر ساده لوح بودم ولی اگر حالا من را ببوسی ، میدانم دوباره گولت را خواهم خورد.

کریسمس قبلی من قلبم را به تو دادم
ولی خیلی زود تو اون رو دور انداختی
امسال برای جلوگیری از  جریحه دار شدنش اون رو به یک شخص خاص خواهم داد

اوه اوه عزیزکم
یک اتاق شلوغ
دوستانی با چشمان خسته
و من خودم را از تو و روحت یخ زده ات پینهان میکنم
خدای من، گمان میکردم من برای تو فردی قابل اتکا هستم
گمان میکردم شانه هایم برای گریه های تو هست
یک چهره عاشق با قلبی آتشین
یک مرد در سایه،اما تو مرا به هم ریختی
حالا من یک عشق واقعی را پیدا کردم که تو هیچگاه نخواهی توانست من را گول بزنی

کریسمس قبلی من قلبم را به تو دادم
ولی خیلی زود تو اون رو دور انداختی
امسال برای جلوگیری از  جریحه دار شدنش اون رو به یک شخص خاص خواهم داد

چهره یک عاشق با قلبی  آتشین (قلبت را به من دادی)
یک مرد در سایه اما تو مرا از خود بیخود کردی
سال بعدی اون رو (قلبم) به یک شخص خاص خواهم داد
خاص
یکی
یکی
به شخصی خواهم داد،به کسی خواهم داد که خاص است
کسی که در عوض چیزی را به من بازگرداند
به کسی خواهم داد
قلبم را نذاره و کن و ببین که میسوزد
به کسی خواهم داد،به کسی خواهم داد
من تو را آودرم تا بمانی
من تو را برای یک روز میتوانم دوست داشته باشم
گمان میکردم تو خاص هستی
قلبم را به تو دادم
به کسی خواهم داد،به کسی خواهم داد
کریسمس قبلی من قلبم را به تو دادم
تو آن را دور انداختی
آن را به کسی خواهم داد،به کسی خواهم داد….
————–

کریسمس رو به همه شما عزیزان شادباش میگم

دیدگاه‌ها
  1. aalijenaab می‌گه:

    رفیق جان اومدم :)

  2. SEp!De می‌گه:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییی بود میسییی

    خیلی صدای جورج مایکل رو دوس دارم :دیییی

پاسخی بگذارید

